سایت تیک درس

مطالب مفید و آموزشی

سایت تیک درس

مطالب مفید و آموزشی


در نسخه دوم سایت تیک درس به صورت منظم مطالب مفید و با کیفیتی در مورد کارآفرینی می گذاریم و هر روز با یک حدیث و مطالب مفید دیگر ما را همراهی کنید.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تمام نرم‌افزارها آسیب‌پذیر هستند. این جمله ممکن است کمی ترسناک باشد اما واقعیت دارد. افزایش سطح ایمنی وبسایت برای جلوگیری از اقدامات خرابکارانه هکرها از نقض محتوای وبسایت گرفته تا وجود backdoors در سایت، نرم‌افزارهای ثانویه، کنترل حساب‌های کاربری و سایر اشکال حملات مخرب، بسیار مهم است. حملاتی که ذکر شد بیشتر اتفاق می‌افتند. برقراری امنیت وردپرس نیز نیازمند مدیریت و نظارت‌های هوشمندانه است.

امنیت وردپرس

گوگل هر هفته لیست سیاهی بالغ‌ بر ۷۰۰۰۰ وبسایت برای تروجان‌ها و فیشینگ ارائه می‌دهد. لیست‌های سیاه شامل وبسایت های ناسالمی هستند که از فهرست گوگل حذف شده‌اند، قرار گرفتن در لیست سیاه منجر به از دست دادن ترافیک و درآمد وبسایت خواهد شد.
برای جلوگیری از این نوع حملات مخرب و متضرر شدن، برای حفظ امنیت وردپرس و سلامت وبسایت باید یک سری اقدامات امنیتی انجام داد تا سطح ایمنی سایت به حد مطلوبی برسد.
بقیه در ادامه مطلب 

  • ۹۸/۰۴/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی